tirsdag den 22. juni 2010

Bukdahl udfordrer...

Jeg vil gerne modtage Martin Johs. Møllers på-munden-slående udfordring: “Skulle man seriøst vurdere, hvordan den nye redaktør håndterer jobbet, burde man næsten se på alle de tekster, der ikke har fundet vej gennem det relative nåleøje, men det kan man nok ikke komme til, og jeg har heller ikke haft lyst til at spørge.” Permission granted! Jeg lægger hele den tre måneders-bunke, jeg lige nu sidder og svarer på, til side til ham, når jeg er færdig – så kan han lave sin egen gennemgang og sammenligne den med min, og jeg vil gerne æde en dublet mit debutnummer, nr. 1, 1987, på, at vores valg for de 90 % vedkommende vil være sammenfaldende, og at han ikke finder 1 eneste groft overset, seriøst kvalificeret , ikke-nonsensisk poet.

- Citat fra Hvedekorns nye hjemmeside, i anledningen af Martin Johs. Møllers anmeldelse af Hvedekorn i STANDART.

Ingen kommentarer: